Var med och kämpa för valsegern i Sollentuna!

Bli teamleader i den Operativa valgruppen! Operativa valgruppen (OVG:n) består av valledaren, 6 av styrelsen valda teamleaders samt den politiska sekreteraren. Denna grupp ansvarar för det operativa arbetet, såsom valstuga, valbuss, bemanning av olika platser, dörrknackningsinsatser, telefonringning, affischering och andra kampanjaktiviteter.

Operativa valgruppen är ansvariga för att kampanjer utförs på ett professionellt och givande sätt. De ska planera kampanjaktiviteterna och i samråd med valledningen fatta beslut om inköp och informationsutskick. Varje teamleader ska ha ett kommunområde som den ansvarar för.

Denna grupp ska träffas en gång i veckan under valrörelsen för att klarlägga planer och se till att arbetet utförs. OVG:n leds av arbetarkommunens valledare.

Vi söker bra ledare i Sollentuna kommun som vill göra det där lilla extra och vara teamleadern som engagerar hela arbetarekommunen i valrörelsen! Endast genom att vara organiserade och många kan vi skapa den förändring vi vill se!

Är du intresserad, eller vet du någon som borde bli teamleader?

Gå in på följande länk och skicka in din ansökan:

Ansökan måste inkomma senast 20 mars 2018!