Engagera dig

Det finns många olika sätt att vara med i valrörelsen.  Engagera dig redan idag! Det här kan du göra:

Delta i samtalskampanjen – anmäl dig till våra kampanjaktiviteter genom att maila [email protected]. En lista över aktiviteterna har skickats ut till alla medlemmar i SOSSETRYCKET. De finns också i kalendariet här på hemsidan. När vi kampanjar hjälps vi åt och går alltid två och två. Alla medlemmar är välkomna! Ju fler vi är desto bättre och du behövs!

Ta ställning digitalt – berätta för vänner genom sociala medier varför du är socialdemokrat. Ta debatten i kommentarsfälten och följ Socialdemokraterna i Sollentuna och Socialdemokraterna i Europaparlamentet på sociala medier. Genom att gilla och kommentera inläggen på vår facebooksida så syns de mer i andras flöden och vårt budskap når ut till fler.

Lär dig mer – Lär dig mer om EU och valet, så att du kan få fler att rösta på Socialdemokraterna den 26 maj. Vill du fördjupa dig kan du till exempel läsa Socialdemokraternas studiematerial Europas vägval här.

Att jobba i valrörelsen är väldigt roligt och lärorikt. Du kommer att träffa många människor, få möjlighet att prata politik och delta i aktiviteter.

Anmäl dig till en aktivitet redan idag! [email protected]