Medlemsmöte med Socialdemokraternas presschef Axel Björneke

Välkommen till årets första medlemsmöte måndag 20 januari kl 17.00!

Vi börjar kl 17.00* med att delta i partistyrelsens digitala möte för alla medlemmar. Tillsammans med medlemmar från hela landet kommer vi få en dragning av det politiska läget, vägen framåt och det nya decenniet vi kliver in i. Du som medlem kommer få en unik chans att ta del av information direkt från partiledningen, men också chans ställa dina frågor.

Klockan 18.00 börjar vårt lokala medlemsmöte med besök av Axel Björneke, tf presschef för Socialdemokraterna. Axel har en bakgrund som opinionsanalytiker och kommer berätta om hur det går för S just nu, och hur vi kan vinna valet i Sollentuna 2022.

*Har du svårt att hinna till det digitala mötet kl 17.00 går det bra att ansluta kl 18.00.

Datum:
måndag 20 januari

Tid: Partistyrelsens digitala medlemsmöte startar kl 17.00. Lokalt medlemsmöte startar kl 18.00

Plats: Mötet hålls i Sollentuna kommuns nya lokaler i huset The Factory på Norra Malmvägen 143 i Häggvik. Mötesrummet heter ”Sollentuna” och ligger på plan 6.

Hitta hit: Till The Factory kommer du genom att ta pendeltåg till Häggvik eller buss till Mossvägen, Häggviksleden eller Häggvik. Kommer du med bil rekommenderar vi att ställa bilen på parkeringen utanför Coop.

VARMT VÄLKOMMEN 🌹